zaterdag 21 juli 2012

Beste Bedoeling (#21),

ik wil nou eindelijk wel eens weten hoe jij nou eigenlijk in elkaar zit. Ben je er nou wel of niet? Kun je jou ook hebben? Ben je óf helemaal wel óf helemaal niet? Is niet-helemaal ook op jou van toepassing? Kun je ook afgelopen zijn? Wat is je lievelingskleur? Heb je een kapsel? Hou je van mijmeren? En wie is jouw baas?
Je ziet. Ik heb een hoop vragen. En ik weet dat ik niet de enige ben.
Je zou iedereen een enórm plezier doen door gewoon eens antwoord te geven op alles wat iedereen altijd al wilde weten over jou in plaats van de hele tijd maar zo geheimzinnig te blijven doen. Misschien is het een idee om in je retourbrief mijn vragen puntsgewijs te behandelen. Het is maar een tip.
In ieder geval alvast bedankt!

Vriendelijke groeten,

Tjielp

Geen opmerkingen:

Een reactie posten