zaterdag 15 september 2012

Hoi Wilgen (#77),

ik ben wat aan het opruimen de laatste dagen en ik vond een hele berg verwachtingen in allerlei soorten en maten. Kan ik jullie daar misschien blij mee maken? Ik doe er zelf eigenlijk niks meer mee en vind het ook zo zonde om ze weg te gooien. Ze gaan al een tijdje mee, maar verkeren nog in fantastische conditie. Ik weet zeker dat ze de sterren van de hemel hangen. Zoiets hebben jullie nog nóóit gezien.
Laat alsjeblieft zo snel mogelijk weten, want ze liggen nogal in de weg.
Dank alvast!


Groetjes van Tjielp

1 opmerking:

  1. Hahahaha, lieve Tjielp hang jij alle Verwachtingen maar lekker allemaal aan de wilgen, zie of Koekoek misschien nog even op een takje komt zitten om te bekijken of hij er misschien nog wat leuks van kan bakken en laat ze maar lekker allemaal waaien! Hoooeeeeeiiiii!
    Grote arm-wuif-zwaai van Schaap

    BeantwoordenVerwijderen