maandag 22 oktober 2012

Hoi Verrassing (#114),

vandaag was je ochtendmist, een envelop vol tekeningen in de brievenbus, een middag onder zonnig rode knisperbomen, een cadeau met een handgeschreven brief erbij, taartjes eten in de tuin, meisjes met vlechten in het haar, de vondst van een met bloemen beschilderd blikje dat wachtte op een liefhebber van kleine geheimen, twee ooievaars op hun nest, lieveheersbeestjes, de geur van dennennaalden, de ontdekking van een vriendschap.
Ik kijk nu al uit naar de volgende keer dat je langskomt.


Tjielp 

5 opmerkingen:

  1. Wow!
    Soms denk ik wel eens dat ik stuk ben...
    Je verteld zo vaak zo mooi over dingen waarvan het voor mij lijkt of ik ze kwijt of vergeten ben. Af en toe ben je als een resetknopje voor me Tjielp. Dan wordt ik weer wakker en denk: Ohw ja: Zo! :-)

    Mooi mensch ;-)

    X JW

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb jij een mooie dag gehad, met dank aan 'verrassing'. Hoop dat ie snel weer langskomt om je dag te kleuren.

    Els X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allerliefste tjilp van de wereld! Ik word zelf ook gelukkig van jouw verassingen! Ik hoop ook dat ze snel weer langskomen! Dikke zoen, schaap!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat gaat vast gebeuren als ik mijn ogen en oren open hou.
      :-)
      Dikke zoen terug!

      Verwijderen