zondag 11 november 2012

Ja Tjielp (#134),

hier ben ik weer! Je bent verslaggever of je bent het niet natuurlijk. Ik heb de smaak te pakken. Hup, smijt die stapel brieven aan de kant. Morgen is er weer een verse dag. Luister eens. Ik vond een liedje. O, wat ben ik toch bewonderenswaardig knap en vindingrijk!
Weet je nog, Tjielp, één van je wensen was nieuwe muziekjes ontdekken. Nou? Doe je oren maar open en laat de boel de boel. Soms moet je je wallen ook een beetje rust gunnen. Sorry hoor, maar iemand moet het zeggen. Straks dienen ze nog een klacht in. Moet je nóg meer brieven schrijven! Hahahahaha! Grapje!
Nou, ik hou er mee op voor ik je al te veel beledig. Het komt door die toestanden bij mij thuis. Krijg ik zin om te rellen van.
Dus. Tadaaaaa! Dit is je liedje!
En slaap lekker.


Koekoek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten