woensdag 14 november 2012

Lieve Zolder (#137),

het liefst zou ik naar jou op vakantie gaan en hele dagen lang op een piepende oude schommelstoel bijna vergeten boekjes lezen, schatzoeken in het stof, een grote kist met rare jurken vinden, ze één voor één aantrekken en ook een keer tegelijk, naar krakerige liedjes luisteren op een grammofoon, springen op een bed met veren, zo veel mogelijk pirouettes draaien achter elkaar, uitgeteld onder een stapel donzen dekens door het dakraam naar de sterren kijken en dromen van levens van eerder en later.
Maar ik weet niet waar ik je kan vinden, behalve dicht onder het dak van mijn eigen hoofd.


Tjielp

3 opmerkingen:

  1. Lieve Tjielp, hij is er al, hier, in je verbeelding, en ik was er ook even en ging in de keakende schommelstoel zitten en vond een doosje met brieven...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :-)
      Dat klinkt als iets waarbij thee en stroopwafels onmisbaar zijn.

      Verwijderen