dinsdag 18 december 2012

Hoi Tip Van De Dag (#171),

als je er ooit eens even uit wil, overzees of ondergronds, dan wil ik best een tijdje voor je invallen hoor. Ik barst van de goeie ideeën!  
Koop nooit zeebanket voor uzelf en zeker niet voor anderen, bijvoorbeeld. Of: Loop vanaf nu altijd de ruimte uit wanneer er een medley wordt gespeeld en kijk daarbij alsof het u menens is. 
Onderzoek de noodzaak van uw eigen jovialiteit.
Draag appelrode sloffen.
Verzin een beter woord voor knuffelen, gebruik het en laat u niet van de wijs brengen wanneer u tegenwerking ondervindt.
Kom niet middenin de nacht de slaapkamer in en begin dan te miauwen.
Stop met alles te delen en hou ook eens iets voor uzelf. 
Laat de banden van de scooter van de buurman leeg lopen, kijk een keer goed om u heen, roep MOEHAHA en verstop u achter de dichtstbijzijnde boom. 
Luister minstens één keer naar dit liedje
En, let op TVDD, deze is speciaal voor jou:
Neem een dagje of twee vrij om eens lekker te slampampen.

Ik hoor het wel!

Tjielp

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie tip van de dag.. kippenvel liedje. Is de film ook een tip waard?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jazeker, heel erg mooi! Maar het is wel een film waarbij de hele bioscoopzaal zit te snotteren, dus dan weet je dat.

      Verwijderen
  2. Prachtig liedje, en uitstekende tips (alhoewel ik persoonlijk voor kikkergroene sloffen zou gaan). Van mij mag je vaker tips uitdelen, en mijn goede voornemen voor 2013 is om vaker (of dan tenminste toch één keer) tegen iemand te zeggen dat het mij menens is. Hoezo is die ooit uitgestorven? -x- schaap

    BeantwoordenVerwijderen