zaterdag 29 december 2012

Hoi Tussentijd (#182),

er valt nu niets anders meer te doen dan niks. De oude tijd is op en de nieuwe begint pas wanneer iedereen het zegt en we allemaal bewezen hebben nog steeds van tien terug naar nul te kunnen tellen. Ondertussen ben jij er. Hallo!
Ik kijk, slenter, verveel, dutsel, klier, hang, wacht en probeer hardop te bedenken wat het ook weer was waar ik nu afscheid van moet nemen en wat er straks allemaal mee mag naar de andere kant van de laatste middernacht.
Ik ga op reis naar een nieuw jaar en ik neem mee: een berg ongedane dansjes, wat onbeleefde lol, een stelletje onvervulde wensen, meneer Tjielp, één hoelahoep, een zootje rondslingerende woorden van divers allooi, één dappere Koekoek en een appel voor onderweg.


Tjielp

2 opmerkingen:

  1. Haha da's nog eens een terugblik op het afgelopen jaar. Kom Tjielp, niet zo somber, er is een hoop mooi's voorgevallen. Behalve de dansjes die niet zijn gedanst zijn er toch veel dansjes wél gemaakt, stappen gezet, sprongen gesprongen! Ik hoop je aan de andere kant spoedig weer te zien. Een heel fijne jaarwisseling! :-) XXX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ehm, het was ook niet zo somber bedoeld eigenlijk. Ik ben heel blij met het afgelopen jaar.
      Dus.
      :-)
      Jij ook een mooi oud&nieuw. Zoen ze ;-)

      Verwijderen