zondag 16 december 2012

Hoi Watjekouw (#169),

help! Kom je alsjeblieft snel langs? Er banjert al de hele dag een wriemelende octopus die nergens naar toe wil rond in mijn hersenpan. Zomaar hè! Zonder uitnodiging of iets! Hij luistert nergens naar, zwijgt in alle talen en lijkt er genoegen in te scheppen met al zijn armen in het rond te zwiepen alsof hij de koning der verdichtselen is. Hij glimlacht er zelfs bij. Ne osptch elsal ni de arw.
Dat kan zo niet langer. Ik wil dat ie ophoepelt. Ik hou best van visite, maar je moet er wel omheen kunnen lopen, vind ik.
Dus. Stof je spierballen af, neem je verwensingen mee en haast je, rep je.
Alvast dank en tot binnenkort. Ik kan niet wachten je eens in het echt te zien!  


Tjielp

1 opmerking:

  1. Katjewaai
    Muilpeer
    Kinnebakslag

    Klinkt samen met Watjekouw net als vier helpers uit een sprookje. Of als 4 reuzen uit de GVR. Hoe lief of niet lief ze ook zijn (ik heb mijn bedenkingen over Kinnebakslag), ik twijfel er niet aan dat ze die octopus je hoofd uit gemept hebben, ik heb hem tenslotte net nog gezien (en hem schattig genoemd, waarvoor sorry, ik weet nog steeds niet waar dat nou telkens vandaan komt). -x- schaap

    BeantwoordenVerwijderen