donderdag 31 januari 2013

Nou Januari (#215),

het zit er al weer op voor dit jaar. Man, wat gaat dat snel. Er gebeurde een heleboel. En ook een hele hoop niet natuurlijk. Dat heb je wel eens.

Ik overnachtte niet in een herberg.
Ik zong geen enkel liedje achterstevoren.
Ik at niet met stokjes.
Ik deed niet één handstand.
Ik werd geen tornadojager.
Ik ging niet naar de woestijn.
Ik had geen visioen. 
Ik kocht geen stippeltjesbloes.
Ik las geen enkel boek over het ontstaan van alles.
En ook niet over de flamingo. 
Ik zag niemand met twee neuzen.
Danste geen chachacha.
Schreef geen brief aan heisa.
Verkocht niemand een oplawaai.
Klom niet in de perelaar.
Deed geen uitvinding.
Groef geen kuil.
Hield me niet aan mijn voornemen me niets voor te nemen.
En nam geen kuierlatten.

Het zal mij benieuwen wat ik volgend jaar allemaal niet mee ga maken.
Tot dan!



Tjielp 

1 opmerking:

  1. "kuierlatten" oww, wat een mooi woord is dat, schitterend ;-)
    geertanoniem

    BeantwoordenVerwijderen