zondag 24 februari 2013

Hoi Poosje (#239),

weet je waar ik zin in heb?
In zomaar ergens heen wandelen met z´n twee en dat er, aan het eind ervan, een bankje staat met daarboven precies genoeg zonnestralen om vier wangen te verwarmen en een verte om naar te turen, het liefst iets met golfjes.
En dat we dan gaan zitten en niets zeggen en ik mijn hoofd op jouw schouder leg: niet zó dat ik me de hele tijd afvraag of mijn hoofd niet te groot is of dat jouw schouder te veel hoeken heeft, maar zó dat ik vergeet dat ik een hoofd heb en jij een schouder. En als we stil genoeg zijn en blijven staren zonder dat we willen zien wat we denken te moeten zien, worden onze gedachten maanreizigers.
En omdat zij dwarrelen,
dwarrelen
wij.

E      n         d    a        a          r               n           a  ,                a                      l                 s                               o             n       z          e      l                  i           c          h       t                 e
 v         o   e           t    e                          n             e       n              o  n               z          e
             l u    c             h          t          i        g      e       h   a        r            t e           n
      m           e       t                   e                       e                   n

plof

weer op de aarde zijn geland, halen we een ijsje.
Toe!



Tjielp

2 opmerkingen:

  1. Wat grappig! Ik mailde laatst een vriendin dat ik zooooooooooo graag wil wandelen in het bos tussen de anemoontjes met de zon die mij en thabe verwarmt en we genieten van de warmte en het licht en de lente.

    en als we helemaal opgeladen zijn wil ik dat de ijsjesman zijn karretje heeft opgesteld aan de ingang van het bos en dan wil ik een ijsje met wel twee bollen opeten tegen een boom in het zonnetje en lekker genieten (letterlijk en figuurlijk lekker genieten haha)

    anyway, jij hebt het veel mooier beschreven ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik geloof dat ik alleen nog uit verlangen naar de lente besta :-)

      Verwijderen