maandag 25 maart 2013

Geachte Ontregeling (#268)

  1. ik mag uit de bocht vliegen
  2. ik mag me bedenken
  3. ik mag op iemand lijken
  4. ik mag op niemand lijken
  5. ik mag wanhopen
  6. ik mag de moed verliezen
  7. ik mag stampvoeten
  8. ik mag alleen zijn
  9. ik mag niets willen
  10. ik mag onbedaarlijk huilen
  11. ik mag een twijfelachtig bestaan leiden
  12. ik mag onbegrepen worden
  13. ik mag me laten overrompelen
  14. ik mag er niets van snappen
  15. naag tiu tnak eredna ed seicrep gam ki
  16. ik mag jammeren
  17. ik mag ellenlange lijsten maken
  18. ik mag me vervelen
  19. ik mag anderen vervelen
  20. ik mag onverschillig zijn
  21. ik mag me zorgen maken
  22. ik mag ontroostbaar zijn
  23. ik mag het behang van de muren trekken
  24. ik mag grommen
  25. ik mag me generen
  26. ik mag mislukken
  27. ik mag me herhalen
  28. ik mag me herhalen
  29. ik mag oerend saai zijn
  30. ik mag me schamen
  31. ik mag in de war zijn
  32. ik mag het niet weten
  33. ik mag de weg kwijt zijn
  34. ik mag spijt hebben
  35. ik mag er geen heil meer in zien
  36. ik mag er een puinhoop van maken
  37. ik mag zwijgen
  38. ik mag ratelen
  39. ik mag onzin uitkramen
  40. ik mag moeilijk doen
  41. ik mag verloren zijn
  42. ik mag halverwege een zi
  43. ik mag betreuren
  44. ik mag het beter weten
  45. ik mag missen
  46. ik mag uitstellen
  47. ik mag vergeten
  48. ik mag me aanstellen
  49. ik mag bang zijn
  50. ik mag afhaken
  51. ik mag jou! ja, jij daar!
  52. je mag doorgaan
  53. je mag je schouders laten zakken
  54. je mag jezelf een compliment geven
  55. je mag schaterlachen
  56. je mag je verheugen
  57. je mag de zon liefhebben
  58. je mag in wonderen geloven
  59. je mag zwaaien naar onbekenden
  60. je mag de wereld op zijn kop zien
  61. je mag je tenen laten jubelen
  62. je mag jezelf opnieuw uitvinden
  63. je mag jezelf opnieuw benoemen
  64. je mag het zelf weten
  65. je mag kussen
  66. je mag eerlijk zijn
  67. je mag vertrouwen hebben
  68. je mag alles willen
  69. je mag nergens aan denken
  70. je mag op blote voeten lopen
  71. je mag begrijpen
  72. je mag ansichtkaarten sturen overal vandaan en naar toe
  73. je mag onverwacht ontmoeten
  74. je mag cadeautjes geven die je zelf had willen hebben
  75. je mag vragen stellen
  76. je mag je dromen voor jezelf houden
  77. je mag met zonder jas naar buiten 
  78. je mag schapen aaien of anders een ezel
  79. je mag heimelijk glimlachen
  80. je mag lummelen
  81. je mag dansen
  82. je mag elkaar geheimen vertellen
  83. je mag gedichten lezen
  84. je mag turen naar de wolken
  85. je mag wakker zijn als iedereen slaapt
  86. je mag doezelen
  87. je mag pootjebaden
  88. je mag vrienden zijn
  89. je mag vrienden maken
  90. je mag waaien in de wind
  91. je mag kroezels eten tot je buikpijn hebt
  92. je mag het liefst op zolder wonen
  93. je mag schommelen in een boom
  94. je mag alle brillen passen die er bestaan
  95. je mag lievelingskleuren sparen
  96. je mag moed verzamelen
  97. je mag soepjes slurpen
  98. je mag vieren dat er mensen zijn met rooie haren of zachte ellebogen
  99. je mag fan zijn van de regen of de ochtend
  100. je mag neuriën tot je er bij neer valt
  101. je mag nieuwe betekenissen bedenken



O zo.

Tjielp

6 opmerkingen:

  1. Heus??? ow dan ben ik toch nog niet zo een rare!! zeker de eerste 50 ben ik een groot talent in :-) ik probeer me nou te verbeteren in de tweede helft maar moet daarvoor eerst alle "moetes" wissen en de deleteknop zit vast.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kunnen en mogen, daar zit een groot verschil tussen.
      En wat de rest betreft: blijven oefenen en vergeet niet af en toe een dutje te doen tussendoor.
      ;-)

      Verwijderen
  2. Tjielp? Ik nog eens... je bent een belangrijke vergeten, vind ik. En ik mag dingen vinden... ;-)

    Maar ik voel me zo krachtig nu omdat ik net ook weer mooie tekeningen gemaakt heb en daarom zocht ik deze en vond ik hem niet dus wil ik em graag toevoegen als je dat niet erg vindt, want ja, je mag dingen erg vinden! :-)

    Deze nog Tjielp:
    Je mag in jezelf geloven. Of beter nog: Ik mag in mezelf geloven.

    Knuffel

    BeantwoordenVerwijderen