woensdag 13 maart 2013

Hé Tronie (#256),

ik dacht je vanmiddag te zien fietsen in de zon aan de overkant van de straat. Klopt dat? Ik durfde niet zo goed te zwaaien, want ik wist niet zeker of jij het was of Bakkes. Volgens mij heb ik een bril nodig.
Ik heb maar het zekere voor het onzekere genomen en ben doorgefietst, want ik had echt geen zin om de verkeerde tegen te komen. Vorige week heb ik een héle middag lang de volledige historie van Bakkes' onbehouwen familie aan moeten horen. Hij hield maar niet op. En hij ging er steeds vervaarlijker bij kijken. Op het laatst werd hij zo meegesleept door zijn eigen verhaal dat hij boos op me werd en achter me aan ging rennen met een hooivork. Een denkbeeldige hooivork gelukkig, maar toch. Leuk was het niet.
Hoe dan ook. Het was fijn om je misschien even gezien te hebben. Het is lang geleden dat ik je de straten zag sieren.

Dag!

Tjielp

2 opmerkingen:

  1. Even een vraagje? Was het de gemene of de vrolijke tronie die je gezien hebt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zou zeggen: Tronie keek tamelijk geconcentreerd. Dat kan ook. Als het Tronie was natuurlijk. Dat weet ik dus niet zeker, hè! ;-)

      Verwijderen