maandag 22 april 2013

Hoei Slingers! (#296)

Zeg, ik heb zo´n zin om iets te vieren! Een onhoudbare, kriebelende vierdrift heb ik. Wat denken jullie er van? Doen jullie mee? We mogen alles vieren wat we maar willen.
We kunnen vieren dat we niet in een woestijn wonen. Dat er rupsenoptochten bestaan. Of dat bomen ruisen. Vieren we meteen de wind. Je kunt nooit genoeg de wind vieren, vind ik.
Of we schaffen iets af en dan vieren we dat. Bewondering bijvoorbeeld. Daar kunnen we best een tijdje zonder. Sjonge, wat een goed idee, al zeg ik het zelf.
Weet je wat? Misschien kunnen we dat dan vieren door één dag in het jaar iets van top tot teen luidruchtig te bewonderen. Of stil. Net wat je wil. Wat vinden jullie?
Oe! Ik weet het! Vandaag vier ik de oe. En de oe viert met me mee.
Hoera! Hoezee! Joechei!


Toedeloe!


Tjoelp

3 opmerkingen:

  1. Wauw wat een prachtig pareltje! En wat een mooi tjielp-en-de-dingen-blogspot-cadeautje, het was precies de stilte die ik me vandaag op mn verjaardag cadeau deed. Overigens, ik heb eens de ongeziene kleur gevangen, reflecterend op een witte sneeuwgrond, die doe ik jou dan eens cadeau. X
    Maar hoei woei Tjoelp, eerst koffie met apfelstroedl spoedig! X Soesja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha! Ik wist wel dat er iets te vieren was :-) Gefeliciteerd! Er ligt hier al een tijdje een cadeautje op je te wachten.
      Tot snel!

      Verwijderen
  2. Oh dit antwoord was voor het blog van gisteren bedoeld haha X

    BeantwoordenVerwijderen