dinsdag 2 april 2013

Hoi 't Een of 't Ander (#276),

de lucht zit vol met nieuwe plannen. Steek je neus er maar eens in.
Nou?
Ruik je het?
Mmm.
Oe, daar komt er eentje aan met een kleine tweepersoonsfabriek en een schoorsteentje dat geen wolken, maar ideeën blaast er in. Ho, stop! Die is voor mij! Toch tenminste voor de helft!
Zo. Die past precies in mijn hoofd. Kijk, hij doet het al. Er warrelen verhalen van een enkele zin uit, en boekjes met ondenkbare woorden.
Ha! Nu komt er zelfs een mintgroene ijscokar met kersenrode biesjes aangewaaid. Ruik! Ik ben benieuwd waar díe naar toe gaat.
Voorbij waar ik ben zo te zien. Dat is niet erg. Ik kan kei goed zwaaien.
 


Tjielp

4 opmerkingen:

  1. Goh ik had die ijskar toch ook niet zomaar laten voorbijwaaien hoor... :-)

    Veel plezier met al je versgekregen woorden!

    Groetjes
    Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was moeilijk, maar ik vind dat een ijscoman op z´n minst een snor moet hebben. Dus in zekere zin is het maar goed ook dat ik dat plan voorbij kan laten varen.
      :-)
      Mooie dag, Lot! De zon schijnt alwéér, joechei!

      Verwijderen
    2. Jah maar Tjielp... gaat het je nou om het heeeeerlijke ijs of om de heeeeerlijke ijscoman met snor of gewoon om de snor? ... Mij ging het gewoon om het ijs hoor :-)

      Verwijderen
    3. Het ging mij om het plan een ijscokar te beginnen. En daar hoef je heus geen heerlijke ijscoman voor te zijn, maar wel één met een snor en heerlijke ijsjes.
      ;-)

      Verwijderen