dinsdag 21 mei 2013

Ahum Zonneschijn (#325),

ik droom tegenwoordig in onomatopeia. Plons. Blub. Tiktak. En laatst werd ik midden in de nacht wakker en schreef het woord confetti op. Klaboem. Het was belangrijk. Ik deed er zelfs het licht voor aan.
Confetti. Plof. Wat zou dat nu weer betekenen?
Op zijn minst dat het tijd is voor een feestje, zou ik zo denken. Woeiii! Wat zullen we nu weer vieren? Heb jij toevallig zin om vandaag jarig te zijn? Ik heb al zo lang geen verjaardag meer gevierd. Trrring.
Het is zomaar, gratis en voor niks! Ik heb driewerf hoezeeën zat in de aanbieding! Oehoe. Hoeveel wil je d'r? Jij mag het zeggen, want het is jouw dag! Tralala. Zo werkt dat.
Hoezee, hoezee, hoezee! Pok. Kijk, zo zien ze er uit. Mooi hè?
S
p
a
t
!
Moet je wel langskomen, vind ik. Piep. Dat is echt het allerminste wat je kunt doen als je jarig bent: voor de dag komen op je eigen feestje. Dat kan er zeker wel van af, zeg? Snif. Snik. Ik heb toch niet voor niks al die moeite zitten doen! Nou? Potvolwammetjes. Wat denk je eigenlijk wel? Dat ik niets beters te doen heb met mijn tijd of wat? Als ik snotvergrmbltjes van te voren geweten had dat ik met zulk een ongemanierd heerschap te maken zou krijgen, zou ik nooit en te nimmer met jou in hoezee zijn gegaan.
Als je dat maar weet!
z
 z
   z
    z
      z
        z
           tjielp tjielp tjielp!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten