maandag 3 juni 2013

Best Blozen (338),

ik las eens een keer dat wanneer je je op je gemak voelt met je ongemak, je de hele wereld aan kan. Wat een goeie zeg! Ik wou dat ik het zelf bedacht had. Heb je dat nooit? Zo wou ik vroeger een troetelbeer zijn en daarna de uitvinder van soep en toen die van de allerbeste dierenverhalen van het heelal.
Maar als ik dat allemaal geworden was, had ik jou natuurlijk nooit een brief kunnen schrijven. Dan had ik de hele dag boven een pan regenboogsoep roerige verhaaltjes van lettervermicelli staan declameren. Misschien wist ik dan niet eens dat je bestond! Nou ja zeg!
Maar goed, waar was ik? O ja, ik schreef jou een brief. Hallo Blozen, hoe is het? Ik vroeg me af of je zin hebt om vrienden te worden. Zelf vind ik het een heel goed idee. En ik heb het nog bedacht ook.
Wat denk je er van? Waarom niet, toch? Er hoeft niet eens iets te veranderen. Alleen het weten is genoeg.


Tjielp

2 opmerkingen: