maandag 30 juli 2012

Hoi Buik (#30),

jij neemt alles wel serieus zeg, met al dat gepor en gezeur wanneer ik de verkeerde weggetje dreig te nemen. Au!
Zo te voelen schijn je nogal zeker te weten waar we heen moeten op deze ontdekkingstocht, wie er wel een brief van ons wil ontvangen en wie niet, waar we iets zouden kunnen vinden en waar niets, wat er toe doet en wat af.
Je hebt me overtuigd vandaag. Ik luister naar je met alle oren die ik heb.
Vanaf vandaag ben jij mijn vriend.


Slaap lekker,

Tjielp

5 opmerkingen:

  1. Ha Tjielp

    Mijn buik wil graag reageren want die vind zichzelf heeeeel erg belangrijk in het grote avontuur. En in die 9 maanden dat we met zijn 2en in dit huis wonen is deze buik flexibel en groots. Deze buik lacht als jouw verhaaltjes naar beneden zakken en kriebelt naar me 'reageer' we worden er met zijn 3en blij en zelfs een beetje ontroerd van en dat mag ze weten.

    Liefs Hilde en buik en het mannetje wat tijdelijk in deze buik woont!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Hilde, wat leuk om jou hier te zien! Veel liefs terug aan je buiklogée :-)

      Verwijderen
  2. Soms zijn buiken te groot

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Pappa Doc,
      hoe groter de buik, hoe meer ie waarschijnlijk te vertellen heeft!
      :-)

      Verwijderen
  3. Heel veel liefs voor jou en je buik van mij en mijn buik ;)! Zet 'm op met zijn tweetjes!

    BeantwoordenVerwijderen