woensdag 12 september 2012

Beste Lurven en Kladden (#74),

jarenlang al is er helemaal niemand die weet wie en waar jullie zijn. Maar dan ook echt niet. We hebben zelfs geen aanknopingspunten, behalve dan dat er een vermoeden bestaat dat jullie lichaamsdelen of iets soortgelijks zijn. Misschien zijn jullie wel uitgestorven.
Net als de staart. Er gaan geruchten dat we die ook één gehad hebben, maar dat ie er ergens onderweg afgevallen is en niemand weet waar. Ik geloof ook niet dat we ´m erg missen. Laat maar lekker liggen.
Nee. Het enige wat we weten is jullie in Eén Adem wonen (of hebben gewoond natuurlijk, ik weet niet of je daar mag blijven als je eenmaal uitgestorven bent, mocht dat het geval zijn natuurlijk).
Maar goed. Dat is dan ook alles. Bovendien woont er zoveel in Eén Adem: Hak, Tak, Kommer, Kwel, Huisje, Boompje, Beestje. Om maar eens wat te noemen. Dat is dus nauwelijks een aanwijzing te noemen.
Wat mij zo verbaast is dat niemand ooit op het idee gekomen is om jullie een brief te schrijven en het gewoon eens te vragen. Tssss. Ongelofelijk. Nee heb je en ja kun je krijgen. (Wonen die niet ook in Eén Adem trouwens?)
Tjongejonge. Als ík er toch niet was! Waar zou het dan in gódsnaam heengaan met de wereld, vraag ik me weleens af.


Toedeloe,

Tjielp


1 opmerking: