dinsdag 11 september 2012

Joehoe Bedoelingen (#73),

ik heb één van jullie gevonden! Zomaar op de fiets. Tussen het vervloeken, verwensen en verwonderen door. Kijk! Dit is ´m:
Ik zoek natuurlijk Mijn Eigen Ding zo tijdens dit avontuur!
Iedereen heeft er een (of twee). En ik ben op zoek naar die ene die mij bij hoort.
Het is merkwaardig hoe ontdekkingen zo onmetelijk oud en sprankelend oorspronkelijk tegelijkertijd kunnen zijn. Of zou dat zo´n beetje hetzelfde zijn?
Hoe dan ook.
Dankjewel.
Ik bewaar jullie afgezant, of hoe zeg je dat, zorgvuldig in de mooiste kamer in mijn achterhoofd. Er hangt een hangmatje, we ontbijten elke ochtend met aardbeien op beschuit en de afstand tot mijn oor is te verwaarlozen, dus dat nodigt zeker uit tot een frisneuzerig wandelingetje zo nu en dan.
Verder gebeurt er niet zo veel. We glimlachen af en toe eens naar elkaar. Nou ja, ik doe dat in ieder geval. Over het algemeen zijn jullie, geloof ik, niet zulke toeschietelijke types.
Anders konden jullie misschien ook nooit zo goed verrassen.



Dag,

Tjielp


ps. Sorry als ik jullie stoor. Ik hoef ook geen brief terug dit keer. Ik wilde alleen even roepen dat ik blij ben dat jullie bestaan.
Denk ik.

2 opmerkingen:

  1. Nou ben ik natuurlijk wel heel nieuwsgierig geworden welke bedoeling zich in je achterhoofd heeft genesteld..
    Over mijn bedoeling ben ik nog niet helemaal uit.
    Misschien weet theekransje wel raad!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hei Hester, goed idee om het aan Theekransje te vragen ;-)
    Ik bedoelde te zeggen dat ik door te schrijven aan alle Dingen (mijn hoogst eigen avontuur van dit moment), ik aan het zoeken ben naar Mijn Eigen Ding. Iedereen heeft een Ding dat bij hem of hoort. Wat is precies het mijne? Maar dat was dus niet helemaal duidelijk.
    Het ligt ook zo voor de hand :-)
    Leuk dat je hier langskomt trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen