zondag 30 september 2012

September! (#92)

Ga je er al weer vandoor? Ik zie het nu pas. Mag ik vragen waarom? Je bent er net! Moet je morgen vroeg op? Heb je dringende zaken te bespreken ergens? Met iemand die ik niet ken? Is het geheim? Amoureus? Luchthartig? Geef me eens één goeie reden om nu al weg te gaan.
We hebben het niet eens gehad over herfst, veranderingen en frambozen. Of trammelant! Dat kan toch niet!
Blijf je niet nog eventjes hangen? Ja? Gezellig! Nog één dagje. Eentje maar. Doe eens gek. Echt alleen maar die ene. De laatste. De aller- allerlaatste.
En dán mag je naar huis of wat het ook is waar je zo nodig naar toe moet zonder aan mij te vragen of ik misschien zin heb om een stukje met je mee te gaan. (Mag ik even? Tsss.)
Oktober vindt het vast niet erg om een dagje later te beginnen. Kan ie ook eens uitslapen.

Tot morgen, hoor!

Tjielp


ps. Mocht ik je nou onverhoopt tóch niet meer zien, dan was het gister fijn met jou aan zee.

2 opmerkingen:

  1. Ahh dag September, tot volgend jaar.
    En lieve Tjielp, het was gisteren heerlijk aan zee ;)

    Els X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Els, Tjielp en September, ja het was verschrikkelijk fijn met jullie en met Zee! Ik ben bang dat September met die prachtige volle Maan mee is gegaan... Misschien :-)
    X
    Sas

    BeantwoordenVerwijderen