maandag 1 oktober 2012

Thiehielp! Joehoe! (#93)

Koekoek hier! Ik zal maar meteen van start gaan, want ik heb hier een vers gered weesding rondslingeren dat aandacht nodig heeft.
Lang geleden dat ik wat van je heb gehoord zeg. Ik heb me wel vermaakt hoor, daar niet van. Ik ben helemaal op schema met al die zieligerds. De adoptieouders liggen nog niet met bosjes tegelijk voor de deur, maar zo´n adoptie vergt ook nogal wat. Verantwoordelijkheden en stukken minder bewegingsvrijheid en al dat soort zaken. Het valt allemaal niet mee.
Ik heb zelfs nog een hele statistiek voor je! Er zijn namelijk al drie Vlaamse adoptieouders naar voren getreden tegenover één zogeheten Hollander. Die overigens ook een zachte -g heeft. Dat geeft toch te denken, vind je niet? Vind ik wel.
Nou.
Toch vind ik het zo langzamerhand tijd worden voor wat meer uitdagingen eerlijk gezegd. Allemaal leuk en aardig om samen met jou op avontuur te zijn, maar ik heb je de hele maand september niet eens gezien of gesproken en het enige wat ik doe is zo her en der eens wat redden en adoptiepapieren invullen. Ik had me het toch allemaal wat anders voorgesteld. Ik weet niet. Avontuurlijker misschien?
Dus.
Wat gaan we daar aan doen, Tjielp? Je weet dat ik van plannen maken hou en je weet ook hoe ik word als ik echt graag iets wil, dus misschien is het een goed idee om even contact op te nemen.


Dag!

Je beminnelijkste Koekoek


ps. Okee, één plannetje kan ik wel vast verraden ...... te weten ...... IK WIL EEN CAPE! NONDEKANARIES! (Sorry.) Zo eentje die achter me aan fladdert als ik aan het redden ben, zodat ik geluid maak als ik voorbij kom en iedereen weet dat ze met een held van doen hebben. Dat opent vast een hoop deuren. Dat schijnt altijd hartstikke van pas te komen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten