maandag 29 oktober 2012

Hoi Ozewiezewozewiezewallakristalla (#121),

ik verveel me en dacht: ach, wat kan mij het schelen, ik schrijf die Ozewiezewo eens een brief. Nou. Zo gedacht, zo gedaan natuurlijk.
Weet je dat ik dat ik best eens vaker zou mogen doen? Doen wat ik denk, bedoel ik. In plaats van nog een keertje denken wat ik denk. Sommige dingen komen maar één keer voorbij en dan moet je snel zijn.
Aanwezig.
Niet zo zitten te slapen.
Het gaat voorbij, het gaat voorbij. Oude mensen. Dingen.
Trouwens, Ozewie, heb jij ook dat verveling gepaard gaat met elastieken ledematen? Als dat zo is, lijkt me dat lastig. Volgens mij heb jij daar hele kluwens van. Ik weet niet waarom ik dat denk, maar ik stel me jou voor met allemaal van die wapperende armen die uit je rug en schouders groeien en zweven door de lucht in slowmotion en daaronder een stel benen dat alle kanten op wil rennen. Ha! Als je het zo bekijkt is verveling eigenlijk wel een welkome afwisseling voor jou.
Maar goed. Heb je dan ook dat er te veel gedachten in je hoofd zijn, maar ze zitten met z´n allen op een plek waar je er net niet bij kunt. zodat je ze ook niet aan hun oren naar buiten kunt slingeren? En de bank zit niet lekker en de vloer staat niet lekker en favoriete liedjeszingers klinken ineens als ouwe zeurpieten en je kunt geen pepernoten meer eten omdat je lange tanden zo in de weg zitten?
Dat soort zaken, Oze, je weet wel.
Pfff.
Gelukkig is verveling een eendagsvlieg. Als je er tenminste een beetje aan toegeeft. Want dat is volgens mij wel de bedoeling. Dat je niks doet als je nergens zin in hebt. Ik ga mijn gedachten niet dwingen zich te openbaren als ze zich liever willen verstoppen. Wie weet zie ik ze nooit meer terug als ik dat wel doe!
Nou O., ik ga maar weer eens kijken of er hier iets in de buurt zwiert waar ik een beetje tegenaan kan schoppen. Dat wil nog weleens helpen.


Groetjes!

Tjielp


ps. Niet terugschrijven, hoor! Daar heb ik helemaal geen zin in.
pps. Zegt er nou nooit eens iemand tegen jou: Ozewiezewozewiezewie? Hahahaha, zou ik wel doen als ik mij was.

4 opmerkingen:

  1. ha, ik ben eens benieuwd welk ding je morgen je excuses gaat aanbieden, omdat je deze vandaag geschopt hebt uit verveling. ;-) xxxk

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, misschien schop ik meneer Tjielp wel!
      :-)

      Verwijderen
    2. Ocherm, arme meneer Tjielp!!! hihihi... ;-) xk

      Verwijderen
  2. Kristozewiezewozewiezewieswieswieswies! Je zal toch maar zo heten! Wat heerlijk! Sta je je eens lekker in te schrijven voor het een of ander, staan een stuk of honderd mensen achter je en alle flierewapsen achter de balie zich ontzettend aan je te ergeren omdat je heerlijk op je dooie gemakje je naam aan het spellen bent (inwendig bulderend als een soort van evil genius, moe haha), terwijl je kalm zegt: onthaasten mensen, ont.moeten. Om maar eens ergens tegenaan te schoppen. Laat die gedachten van jou maar lekker wapperen, T., Ole! Ik vind ze veel te leuk! Xx schaap

    BeantwoordenVerwijderen