zondag 28 oktober 2012

Goedemorgen Koffie, ik ook van jou! (#120)

6 opmerkingen:

  1. .. en ik ook van jouw koffie!!! <3 xxxk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. koffie is gezellig;-)
    geertanoniem,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Coffee I love thee! X s.o.s.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Um, dat bedoelde ik als de oudengelse variant van you, niet als dat andere warme drankje dat koffie van zijn troon probeert te stoten. Ik moet gewoon niet meer proberen om te rijmen, want druk te snel op verzenden om te zien hoe raar dat eruit ziet. Sorry koffie! En sorry T. (nu doe ik het er gewoon om) voor alle wazigheid op je blog. Ga snel een bakkie drinken en dan op naar het volgende stuk. Hopelijk wat helderderderder! Xxx schaap

    BeantwoordenVerwijderen
  5. de koffie van Tjielp JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    xxx
    piapia

    BeantwoordenVerwijderen