dinsdag 5 februari 2013

#220




















-----------------------------------------------
Beste Welletjes,

graag zou ik je willen uitnodigen voor mijn verjaardag. 
Wist je dat niemand mij ooit vierde? Altijd gaat alle aandacht uit naar nietmachine. Het is nietmachine voor en nietmachine na, maar zonder mij bakt hij er helemaal niets van. Bovendien bestond ik veel en veel eerder dan hij, kan ik je vertellen, en ben ik nog van koninklijke huize ook!
Ik heb er genoeg van, Welletjes. Vanaf heden vier ik mezelf! Kom je slagroomtaartjes eten? Ik geef een klein feestje voor twee. Ik weet tenslotte niet eens of ik wel van vieren hou.
Je bent van harte welkom vanaf .....
NU!

Vriendelijke groeten,
Nietjes 


ps. Neem vooral presentjes mee. Dan kunnen we uitproberen of ik dat op prijs stel. Hetzelfde geldt natuurlijk voor slingers, ballonnen, vlaggen, confetti, bloemetjes en toeters. O, en als we dan toch bezig zijn, neem dan ook maar een verrassing mee. Wie weet wat ik dáár nu weer van vind! 
Bedankt hoor! 
-----------------------------------------------

3 opmerkingen:

  1. Hoi lieve lieve Tjielp! EINDELIJK even internet en op je blog kijken. Prachtige uitnodiging! En weer heel leuk gevonden! Ik ben er pas achter gekomen dat ik helemaal niet kan surfen dus dikke kus van schaap. En p.s. laatst was ik in een restaurant en daar hadden ze een burger die "Surfend Skaapie" heette, leuk hè? Heb hem niet genomen maar er wel een foto van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaaaa, Surfend Skaapie! Wat ben ik blij om je te zien! Doe de groeten aan de verte van mij en tot binnenkort!
      Dikke zoen terug!

      Verwijderen
  2. Dat beloofd een gezellig feestje te worden. Wie kan zo'n mooie uitnodiging nu niet aannemen?

    Als het maar niet ontaard in 'welletjes-nietjes'.

    Els X

    BeantwoordenVerwijderen