maandag 18 februari 2013

Dag Ontmoeting (#233),

ik woonde in een boek vandaag. Het ging per ongeluk. Ik verfrommelde het hier en nu en liet alles achter. Alleen mijn ogen nam ik mee. De middagzon tuurde door de ramen. Af en toe klonk er gesnurk van poes. Ik hoefde niets te doen en er gebeurde toch.
Ik honkbalde, trouwde, zwom in een meer, dronk tequila, kuste, kocht een huis, zat in het donker in een bubbelbad, klom in een boom, twijfelde aan alles en raakte verdwaald in een ander hoofd dan het mijne.
Ik weet niet waar ik morgen ben.
Toch zeker ergens anders dan daar waar ik gisteren gebleven was.



Tjielp

9 opmerkingen:

  1. Klinkt als een zeer boeiende dag! Of zal ik zeggen: een zeer boeiend boek?

    Weet je wat het fijne is aan zowel dagen als boeken: je kan ze zelf schrijven! :-)

    Fijne dag vandaag
    Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jij ook! Laten we er iets moois van bakken :-)

      Verwijderen
    2. ps. Vergeet vooral niet het filmpje te kijken. Dat scheelt in ieder geval al één glimlach.

      Verwijderen
  2. Hmm van bakken bak ik echt niks, maar ik brei er wel een vervolg aan ;-)

    Lotte
    Thanks voor de film-tip, had ik niet opgemerkt... sorry!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geeft niets hoor. Vind het fijn dat ik het even kan roepen, want het zou heel erg zonde zijn om ´m te missen.
      Brei ze ;-)

      Verwijderen
  3. Wat een prachtig stukje is dit...
    (ik hoop dat je lekkere koekjes aan het eten bent)
    (uhm chocolat chip cookies)
    (uuhm havermoutkoekjes)
    :-)
    :-))
    Sascha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oe! Haverkoekjes van de lekkerste bakker van de stad, goed idee! De zon schijnt hard genoeg voor een stukje fietsen.
      :-)

      Verwijderen
  4. Jaaaa, naar Paul in de Neven Steegjes?!
    Ja-loers ;-)
    Of ik kom eens gauw naar Amsterdam :-O
    S

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hele mooie, deze ;-)
    geertanoniem

    BeantwoordenVerwijderen