woensdag 29 mei 2013

Hoi Verhaaltje (#333),

ik ben naar je op zoek.
Je moet met een held die dat niet weet van zichzelf, een vriend met een voorliefde voor bramentaartjes, een dier met praatjes, een droef verlangen, gemompel, een wijze les, onverwachte woorden, een onderweg, een sterrenhemel, een dak, een stad, grapjes, een schommelstoel, krulletjes, vieren, een ontdekking, een glimlach en een voorzichtige duifgrijze liefde.
Mocht jij ook naar mij op zoek zijn, dan ben ik hier.
Kijk maar.
 
 
Tjielp!

2 opmerkingen:

  1. Zo een leuke blog!

    :-) Die zou ik ook wel heel mooi vinden.

    Als je hem tegenkomt, laat het me dan weten dan kom ik ook even langs als je dat goed vindt.
    Stel dat ik hem zou tegenkomen, dan ben je ook van harte welkom. Zo komt er nog een feestje met balonnen en slingers en taart in het verhaaltje ook!

    Groetjes
    Lotte

    BeantwoordenVerwijderen